پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228231
چرا سپاه پاسداران ديرالزور را هدف قرار داد؟ + نقشه و جزئيات
تاریخ انتشار : 1396/03/29 11:34:22
نمایش : 1474
اخيرا روابط عمومي سپاه در خبري از شليک موشک‌هاي بالستيک زمين به زمين به استان ديرالزور خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از باشگاه خبرنگاران روابط عمومي سپاه در خبري از شليک موشک هاي بالستيک زمين به زمين به استان ديرالزور خبر داد.

سوال اينجاست که چرا "استان ديرالزور" هدف حملات موشکي سپاه قرار گرفته است؟ براي دانستن پاسخ اين سوال بايد به توپولوژي و خصوصيات ژئوپليتيک استان ديرالزور توجه کرد.

ديرالزور استاني است در شرق سوريه که از سال 2013 ميلادي مورد تعرض تروريست هاي تکفيري قرار گرفته است. مرکز اين استان شهري است به نام ديرالزور که از اهميت استراتژيک بالايي برخوردار است. تکفيري هاي داعش از دست کم 4 سال قبل به اين شهر چشم طمع داشتند و "ديرالزور" اکنون در محاصره تکفيري هاي داعش است.

 در اکتبر سال 2015 ميلادي ارتش روسيه با موشک هاي دريا به سطح کاليبر دست کم 600 داعشي را به جهنم فرستاد و اين حمله موشکي سپاه پاسداران با توجه به توضيحاتي که در بيانيه ذکر شده يک حمله موشکي در سطح نسبتا گسترده براي قلع و قمع داعشي ها بوده است.

چرا سپاه پاسداران ديرالزور را هدف قرار داد؟ + نقشه و جزئيات

 

پيش بيني مي شود حمله موشکي نيروي هوا فضاي سپاه تعدادي زيادي از تکفيري ها را به هلاکت برساند. اين حمله مي تواند از اين جهت نيز مهم باشد که تمرکز تروريست ها ي داعش را در استان ديرالزور به هم خواهد زد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html